Referenties van klanten

Lees alle ervaringen

Onze klanten zijn zeer tevreden. Om u kennis te laten maken met onze projecten, hebben onze klanten hun ervaringen gedeeld. Lees snel hoe andere opdrachtgevers ons ervaren! 

  • St. Antonius Ziekenhuis

    Snel en accuraat het nieuwe EPD vullen

    In het kader van de naderende fusie met het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis is het St. Antonius Ziekenhuis overgestapt op het EPD van Epic. Omdat niet alle gegevens automatisch konden worden overgezet, zocht het ziekenhuis accurate, snel lerende medewerkers die bekend waren met zorgprocessen en medische terminologie. Precies de eigenschappen die onze medisch studenten in zich hebben!

  • Alrijne Zorggroep

    Achterstanden in een razend tempo weggewerkt

    Het invoeren van een nieuw elektronisch patiëntdossier brengt heel wat werk met zich mee. Bij Alrijne Zorggroep leidde dat ertoe dat er achterstanden waren ontstaan op de afdeling Zorgadministratie. De oplossing? Een pool slimme medische studenten, die in enkele maanden tijd de achterstand wegwerkten.

  • Vastgoedfinancier RNHB

    Frisse instroom in een vernieuwende organisatie

    Bij vastgoedfinancier RNHB ligt de focus op vernieuwing. Na een interne overname werd besloten dat de organisatie moest vernieuwen, waarbij frisse instroom meer dan welkom was. En wat is er frisser dan een student of een net afgestudeerde?

  • WE Europe

    Klantvriendelijk en affiniteit met mode

    Nieuwe collecties, vragen over producten, retourzendingen: de Customer Service-afdeling van WE Europe heeft te maken met enorme piekperiodes. Om deze pieken op te vangen, heeft het bedrijf ervoor gekozen om onze studenten in te zetten. 

  • Atelier Goldner Schnitt

    Drukke momenten opvangen met een pool studenten

    Atelier Goldner Schnitt kreeg het steeds drukker en de vaste medewerkers konden de drukte niet meer aan. Hoog tijd dus om de klantenservice aan te vullen met flexibele, tijdelijke medewerkers om drukke momenten op te vangen én een verdeling in shifts in te stellen.

  • UPD

    Supersnelle medewerkers voor de servicedesk

    UPD had per direct twee parttime medewerkers nodig op de servicedesks. Wat twee andere bureaus niet lukte, kregen wij wel voor elkaar: studenten vinden die nagenoeg meteen konden starten!

  • Basisschool De Regenboog

    Werkdruk verlagen

    Een grote, drukke, warme school midden in de stad Den Haag voelt de gevolgen van het lerarentekort. Om alle kinderen een persoonlijke benadering te kunnen geven, zetten alle betrokken docenten én onze studenten zich 100% in.