Werken in klantcontactcenters

Het opnemen van een telefoon is niet moeilijk. Een dialoog aangaan met een (potentiële) klant daarentegen vereist meer capaciteiten. Voor werken in klantcontactcenters zijn opdrachtgevers op zoek naar HBO/WO studenten en starters die aan de slag gaan om een bijdrage te leveren aan een optimale klanttevredenheid. Je staat klanten te woord, denkt met hen mee, adviseert en handelt administratieve zaken af.

Naast geld verdienen ook jezelf ontwikkelen

Naast een leuke en goedbetaalde baan in deze branche bieden wij je de mogelijkheid om relevante werkervaring op te doen en je carrière een boost te geven. Je krijgt de mogelijkheid om je communicatieve, commerciële en sociale vaardigheden te ontwikkelen. Daarnaast is een callcenter baan vaak flexibel en kun je deze goed combineren met je studie.

Om in klantcontactcenters aan de slag te kunnen

  • Heb je HBO/WO werk- en denkniveau
  • Ben je punctueel, klant- en servicegericht
  • Werk je nauwkeurig en gemotiveerd
  • Beheers je de Nederlandse taal goed en heb je goede communicatieve vaardigheden
  • Ben je flexibel inzetbaar en minimaal 12 uur per week beschikbaar