Klantcontactcenters

Dagelijks staan honderden HBO/WO studenten van Studentalent klaar om de telefoon te beantwoorden en de dialoog aan te gaan met (potentiële) klanten.

Zij zijn het visitekaartje van onze opdrachtgevers, die vol vertrouwen deze belangrijke werkzaamheden aan hen toevertrouwen. Zij weten dat hun klanten bij HBO/WO studenten in goede handen zijn en dat zij een bijdrage leveren aan een prettige klantbeleving.

Onze studenten in klantcontactcenters

Voor onze opdrachtgevers richten wij hoogwaardige flexpools in, hoogwaardig in de uitvoering van werkzaamheden, tegen korte inwerktijden en met een laag verloop en verzuim. Door onze ruime ervaring met klantcontactwerkzaamheden weten we hoe wij de juiste servicegerichte en gemotiveerde studenten moeten werven en selecteren.

Naast het selecteren op harde criteria besteden we veel aandacht aan zachte criteria. Medewerkers die zich thuis voelen en zich verbinden aan de organisatie zorgen namelijk voor continuïteit en kwaliteit. Gemiddeld werken onze HBO/WO studenten ruim twee jaar als klantcontactmedewerker, is de uitstroom laag en het ziekteverzuim slechts 0,2%.

Een generatie die multichannel is opgegroeid

Studentalent vertegenwoordigt een generatie die andere eisen stelt aan dienstverlening. De vele communicatiekanalen die tegenwoordig ter beschikking staan worden door studenten volop ingezet.

Bijkomend voordeel is dat deze jongeren dan ook bij uitstek goed om kunnen gaan met deze kanalen en zich daarom goed lenen om uw klanten van dienst te zijn en de klanttevredenheid hoog te houden.

De HBO/WO studenten die wij inzetten op klantcontactcentra kunnen uw klant met ingewikkelde vragen helpen, bieden wanneer dat nodig is een luisterend oor en werken accuraat.

Onze HBO/WO studenten voldoen minimaal aan de volgende eisen:

  • Ze zijn snel ingewerkt
  • Hebben empatisch vermogen en zijn klantgericht
  • Kunnen helder communiceren in woord en geschrift
  • Kunnen gemakkelijk schakelen tussen telefoon, e-mail en social media kanalen