Referenties

Lees alle ervaringen

Wij kunnen je natuurlijk zelf vertellen hoe leuk en uitdagend een bijbaan via Studentalent is. En hoe fijn het is dat je niet alleen geld verdient, maar ook alvast aan je cv bouwt. Maar eigenlijk laten we dat liever over aan de studenten die al voor ons werken. Lees hier hun ervaringen. Enthousiast geworden? Meld je dan meteen aan!

  • St. Antonius Ziekenhuis

    Snel en accuraat het nieuwe EPD vullen

    In het kader van de naderende fusie met het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis is het St. Antonius Ziekenhuis overgestapt op het EPD van Epic. Omdat niet alle gegevens automatisch konden worden overgezet, zocht het ziekenhuis accurate, snel lerende medewerkers die bekend waren met zorgprocessen en medische terminologie. Precies de eigenschappen die onze medisch studenten in zich hebben!

  • Alrijne Zorggroep

    Achterstanden in een razend tempo weggewerkt

    Het invoeren van een nieuw elektronisch patiëntdossier brengt heel wat werk met zich mee. Bij Alrijne Zorggroep leidde dat ertoe dat er achterstanden waren ontstaan op de afdeling Zorgadministratie. De oplossing? Een pool slimme medische studenten, die in enkele maanden tijd de achterstand wegwerkten.

  • Vastgoedfinancier RNHB

    Frisse instroom in een vernieuwende organisatie

    Bij vastgoedfinancier RNHB ligt de focus op vernieuwing. Na een interne overname werd besloten dat de organisatie moest vernieuwen, waarbij frisse instroom meer dan welkom was. En wat is er frisser dan een student of een net afgestudeerde?

  • WE Europe

    Klantvriendelijk en affiniteit met mode

    Nieuwe collecties, vragen over producten, retourzendingen: de Customer Service-afdeling van WE Europe heeft te maken met enorme piekperiodes. Om deze pieken op te vangen, heeft het bedrijf ervoor gekozen om onze studenten in te zetten. 

  • Atelier Goldner Schnitt

    Drukke momenten opvangen met een pool studenten

    Atelier Goldner Schnitt kreeg het steeds drukker en de vaste medewerkers konden de drukte niet meer aan. Hoog tijd dus om de klantenservice aan te vullen met flexibele, tijdelijke medewerkers om drukke momenten op te vangen én een verdeling in shifts in te stellen.

  • UPD

    Supersnelle medewerkers voor de servicedesk

    UPD had per direct twee parttime medewerkers nodig op de servicedesks. Wat twee andere bureaus niet lukte, kregen wij wel voor elkaar: studenten vinden die nagenoeg meteen konden starten!

  • Basisschool De Regenboog

    Werkdruk verlagen

    Een grote, drukke, warme school midden in de stad Den Haag voelt de gevolgen van het lerarentekort. Om alle kinderen een persoonlijke benadering te kunnen geven, zetten alle betrokken docenten én onze studenten zich 100% in.  

  • Hugo, verpleegkundige in opleiding

    "Droom waarmaken"

    "Mijn droom is om door te groeien naar de IC en daarna naar de SEH en ambulance. Deze droom kan ik waarmaken in het Erasmus MC. Ik wil nergens anders meer heen"

  • Roos, verpleegkundige in opleiding

    unieke momenten

    "Je bent bij het meest bijzondere moment in iemands leven. Dat maakt mijn werk heel bijzonder"

  • Bo, klantenservice medewerker

    Freo voelt als "thuis"

    "Uit het voeren van gesprekken met klanten haal ik onwijs veel energie. Mijn eerste dag bij Freo voelde meteen goed, iedereen doet zijn best om je 'thuis' te laten voelen." 

  • Ralf, Klantenservice medewerker

    100% inzet en feestjes op zijn tijd

    "Werken bij Freo staat in mijn ogen voor: Professionaliteit, zelfontwikkeling, integriteit, prettige collega's en bovenal een fijne sfeer op de werkvloer! Freo is een plek waar werk en ontspanning hand in hand gaan; 100% inzet en hard werken, maar zeker ook ruimte voor een feestje op z'n tijd!"