Voor contact bel ons op 010 270 7090 of mail ons via info@studentalent.nl
Wij kunnen je natuurlijk zelf vertellen hoe leuk en uitdagend een bijbaan via Studentalent is. En hoe fijn het is dat je niet alleen geld verdient, maar ook alvast aan je cv bouwt. Maar eigenlijk laten we dat liever over aan de studenten die al voor ons werken en onze opdrachtgevers. Lees hier hun ervaringen. Enthousiast geworden? Meld je dan meteen aan!
Lees alle ervaringen!
"Wij werken bij RNHB al langere tijd met Studentalent en dit bevalt ons uitstekend! Studentalent heeft vanaf de start van ons bedrijf meegedacht over welk type mens het best bij ons past in de flexibele schil die wij kennen. "
"Met Studentalent samenwerken? Wij zien dit meer als een partnerschap. Een gezamenlijke passie die wij als twee bedrijven delen en elkaar daarbij tot een hoger niveau brengen, waarbij wederzijds respect hoog in het vaandel staat".
Lees alle ervaringen
"Mijn droom is om door te groeien naar de IC en daarna naar de SEH en ambulance. Deze droom kan ik waarmaken in het Erasmus MC. Ik wil nergens anders meer heen"
"Je bent bij het meest bijzondere moment in iemands leven. Dat maakt mijn werk heel bijzonder"
"Bij Freo krijg je kansen om te laten zien wie je bent en wat je in je mars hebt. Wanneer je initiatief toont en zelf met ideeën komt kan het vervolgens mogelijk zijn dat je de kans krijgt om jouw ideeën verder uit te werken binnen het bedrijf. Erg stimulerend en motiverend!"
"Freo voelt voor mij als familie, het welbekende warme bad waar je terecht komt zodra je binnen stapt. Een bedrijf waar professionaliteit en gezelligheid met elkaar samen gaan. Freo denkt met de klanten mee en wil iets goeds doen voor de klant, dat vind ik erg belangrijk."
Onze klanten zijn zeer tevreden. Om u kennis te laten maken met onze projecten, hebben onze klanten hun ervaringen gedeeld. Lees hier hun ervaringen met Studentalent!
In het kader van de naderende fusie met het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis is het St. Antonius Ziekenhuis overgestapt op het EPD van Epic. Omdat niet alle gegevens automatisch konden worden overgezet, zocht het ziekenhuis accurate, snel lerende medewerkers die bekend waren met zorgprocessen en medische terminologie. Precies de eigenschappen die onze medisch studenten in zich hebben!
Het invoeren van een nieuw elektronisch patiëntdossier brengt heel wat werk met zich mee. Bij Alrijne Zorggroep leidde dat ertoe dat er achterstanden waren ontstaan op de afdeling Zorgadministratie. De oplossing? Een pool slimme medische studenten, die in enkele maanden tijd de achterstand wegwerkten.
Bij vastgoedfinancier RNHB ligt de focus op vernieuwing. Na een interne overname werd besloten dat de organisatie moest vernieuwen, waarbij frisse instroom meer dan welkom was. En wat is er frisser dan een student of een net afgestudeerde?
Nieuwe collecties, vragen over producten, retourzendingen: de Customer Service-afdeling van WE Europe heeft te maken met enorme piekperiodes. Om deze pieken op te vangen, heeft het bedrijf ervoor gekozen om onze studenten in te zetten.
Atelier Goldner Schnitt kreeg het steeds drukker en de vaste medewerkers konden de drukte niet meer aan. Hoog tijd dus om de klantenservice aan te vullen met flexibele, tijdelijke medewerkers om drukke momenten op te vangen én een verdeling in shifts in te stellen.
UPD had per direct twee parttime medewerkers nodig op de servicedesks. Wat twee andere bureaus niet lukte, kregen wij wel voor elkaar: studenten vinden die nagenoeg meteen konden starten!
Een grote, drukke, warme school midden in de stad Den Haag voelt de gevolgen van het lerarentekort. Om alle kinderen een persoonlijke benadering te kunnen geven, zetten alle betrokken docenten én onze studenten zich 100% in.
Wij gebruiken onze eigen en third-party cookies zodat we beter begrijpen hoe de website gebruikt worden en wij de ervaring op onze website kunnen verbeteren.