Voor contact bel ons op 010 270 7090 of mail ons via info@studentalent.nl
De klantenservice is het uithangbord van uw organisatie. De ervaring van uw klanten valt of staat bij het bieden van goed klantcontact. Een goede invulling van het klantcontact is gebouwd op de juiste mensen.
Wij helpen al ruim 25 jaar ambitieuze HBO en WO studenten en starters bij het vinden van de perfecte (bij)baan die past bij de studie die zij volgen. Zo brengen wij deze studenten en starters in contact met onze opdrachtgevers en tillen wij de klanttevredenheid naar een hoger niveau!
聽
Enkele uitgangspunten van onze studenten in het klantcontact zijn:
路聽Enthousiaste HBO en WO studenten die op zoek zijn naar een relevante (bij)baan;
路聽Zij zijn getraind in klantgerichtheid, gesprekstechnieken en het omgaan met emoties;
路聽Zij zijn snel ingewerkt, hebben systemen snel onder de knie en zijn flexibel;
路聽Wij bemiddelen studenten en starters die een duurzame baan zoeken, veelal resulterend in een vast dienstverband bij onze opdrachtgevers;
路聽Wij helpen hen met een vliegende start van de carri猫re, zij helpen onze opdrachtgevers met een prestatie op niveau;
路聽Van enkele inzet tot poolbeheer (350+ studenten) mogelijk;
路聽Superflex concept, dankzij onze database met 5 tot 15 FTE opschalen binnen 72 uur.
Studenten en werkgevers
Bij vastgoedfinancier RNHB ligt de focus op vernieuwing. Na een interne overname werd besloten dat de organisatie moest vernieuwen, waarbij frisse instroom meer dan welkom was. En wat is er frisser dan een student of een net afgestudeerde?
Nieuwe collecties, vragen over producten, retourzendingen: de Customer Service-afdeling van WE聽Europe heeft te maken met enorme piekperiodes. Om deze pieken op te vangen, heeft het bedrijf ervoor gekozen om onze studenten in te zetten.聽
Atelier Goldner Schnitt kreeg het steeds drukker en de vaste medewerkers konden de drukte niet meer aan. Hoog tijd dus om de klantenservice aan te vullen met flexibele, tijdelijke medewerkers om drukke momenten op te vangen 茅n een verdeling in shifts in te stellen.
UPD had per direct twee parttime medewerkers nodig op de servicedesks. Wat twee andere bureaus niet lukte, kregen wij wel voor elkaar: studenten vinden die nagenoeg meteen konden starten!
Aan de hand van uw uitdagingen ontwikkelen we oplossingen op maat. Die vari毛ren van het opvangen van piekdrukte tot het runnen van uw hele afdeling door middel van poolmanagement.
Onze studenten zijn snel inzetbaar. Letterlijk 茅n figuurlijk. Zij zijn het immers gewend om te leren. En dankzij onze onboardingstool kent uw medewerker uw werkwijze al v贸贸rdat hij of zij begint. Inwerken ging nog nooit zo snel!